שלום לכולם, אני רוצה לספר על המערכת שבה אנו נעזרים בתיכון בו אני מלמד.
כל מורה קיבל גישה לתוכנה שבה יש רשימות שמיות של כל הכיתות שהוא מלמד על כל מורה להיכנס לאתר בכל שבוע ולעדכן איחורים חיסורים הפרעות אי הבאת ציוד וכו'. בצורה כזו למחנך למנהל או לרכז השיכבה יש אפשרות למעקב צמוד על כל תלמיד ותלמיד, בתוכנה הזו ישנה גם אפשרות לקבל דוחות סטטיסטים ודוחות על הכיתה.
בנוסף התוכנה מבצעת עבורנו שיכלול תוצאות מבחנים ויש אפשרות לשלוח הודעות לכל מורה ומורה.
יום חמישי, 4 בדצמבר 2008
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
2 תגובות:
א. האם המערכת מאפשרת אינטראקציה בינך כמורה לבין גורמים אחרים בבית הספר, כלומר הנהלה, מורים או בעלי תפקידים בבית ספרך?
ב. האם אתה רואה חשיבות של המערכת להוראה שלך וללמידה של התלמידים או שזה אך ורק עניין טכני של נוחיות שלך ושל בית הספר?
ג. האם אתה רואה בשימוש במערכת אמצעי לשפר את המקצועיות שלך בהוראה (כלומר זה כיוון המקדם את התפתחותך המקצועית)?
אם התשובה שלך, לפחות לאחת השאלות, חיובית, אתה יכול לחשוב על חקירת העבודה עם המערכת הזו ככיוון אפשרי בבחירת נושא לסמינריון. אם לא, כדאי שתחפש עוד דברים משמעותייים עבורך שלסביבה המתוקשבת יש חשיבות להיותך מורה או לומד.
כדאי שתעלה עוד אירועים או סיפורים שיש בהם משמעות לעבודתך כמורה בסביבה מתוקשבת.
רפי דודזון
הוסף רשומת תגובה